onsdag 27. august 2014

Dag 78

Jeg hater myr. Myr er en uting som burde fjernes. Jeg skal stemmer på det partiet som lover å utrydde myr ved neste valg. Det er vått, skittent og her i Trøndelag er det over alt! Makan!

Jeg går til melodien av surklelyder og våt opp til knærne hele dagen. Men men. Det har vært en produktiv dag. Vi har klart å gå inn den dagen vi brukte ekstra når jeg ikke var helt i form så vi er i rute igjen.

Planen var å ta inn på Innstua som stod som DNT hytte på oversiktskartet mitt. Hytta fant vi, men det var ikke DNT hytte lenger. Den er tydeligvis lagt ned til fordel for Bellingstua som jeg gikk glatt forbi når jeg skiltet 3 km nordover. Det var jo ikke den hytta jeg skulle til. Så ble det telt likevel da.

Fått ladet mobil på hovedhuset i en slags campingvogngetto. Masse campingvogner som er bygd om til hytter. Var så frekk at jeg snek til meg en dusj der også.

3 kommentarer:

  1. Fant du multer på noen av alle disse myrene?

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, og de få som var var råtne.

      Slett
  2. Så nettopp denne, og tenkte umiddelbart på deg. http://sabima.no/redd-myrene-vare

    SvarSlett