lørdag 9. august 2014

Dag 57

For en deilig dag. Vi skulle ikke lengre enn 20km, først på asfalt og så på grusvei. Telt, sovepose, liggeunderlag og kjele er sendt med posten til Hattfjelldal, men sekken er da rimelig tung for det, full av mat som den er.

Vi går en stund før vi tar en lang pause. Så går vi litt til og tar en enda lengee lunchpause med bål og pølsegrilling. Så går vi litt til før vi er fremme ved DNT-hytta vi skal sove på.

Her er det ei bestemor med besøk fra to barnebarn allerede. Queen får dermed ekstra mye oppmerksomhet og nyter hvert minutt av det.

Jeg nevnte at sekken var full av mat. Jeg blir sulten ca hver andre time om dagen og jeg spiser mye. For å illustrere skal jeg liste opp hva jeg har spist siden jeg kom til Sulitjelma og i dag.
Kvelds: 1/2 brød, 1/2 tube majones og en hel kylling
Frokost: 1/2 brød, 1/2 majonestube, en pakke kalkunservelat og 1L sjokolademelk.
Lunch: 6 digre ostepølser
Middag: En toropose med pasta

Bra jeg er glad i mat.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar