lørdag 23. august 2014

Dag 74. Snåsa

Jeg ble målt i radarkontroll i dag. 7 km/t sa politimannen. Det er duganes fart det, men klarer jo ikke holde den alt for lenge av gangen. Jeg er heldigvis mye bedre enn i går. Kjenner at det har vært noe, men i morgen regner jeg med å være tilbake for fullt.

Vi kommer til Snåsa og jeg tror faktisk jeg er ferdig med E6 for godt nå. De neste timene henger på Coopen. Iskaldt beregnet så ankom den nye Kindlen tidligere i dag så har fått lagt over bøker og ladet mobil.

Kl 1800 stengte de så da gikk vi videre noen kilometer ut av sentrum før vi slo leir.

Beklager at det er dårlig med bilder, men det er ikke så mye å ta bilde av, og det er så tiltak å ta av seg sekken og grave fram kameraet. Man blir litt lat av å gå Norge på langs.

Meråker neste!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar