onsdag 20. august 2014

Dag 70. Sør-Norge

Vi har ankommet Trøndelag. Vi er ferdig med Nordnorge. Moralboost!

Det er vel også det eneste spennende som skjer i dag. Vi får hilset på ei lokal dame med to unger på verdens minste atv. Deilig å høre trønderdialekt.

Ellers går det mest i å unngå å bli kjørt ned av bobiler og tungtransport. Slapp av mormor. Det høres verre ut enn det er.

En av bobilsjåførene blir så glad når han ser meg at smilet går helt rundt når han vinker. Den vanlige reaksjonen er at folk stirrer som om jeg var fra en annen planet.

Ny Kindle er bestilt til Snåsa, så da må jeg bare holde ut til da. Du verden så kjedelig det er på kvelden uten ei bok å lese. Tom for strøm på mobilen er jeg også. Blir til at jeg legger meg til å sove.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar