tirsdag 12. august 2014

Dag 62. Kvitsteindalstunet

For å få ladet telefon må jeg benytte solcellepanelet når jeg kan. Jeg gikk derfor med det hengende rundt halsen, så jeg kan holde vinkelen riktig mens jeg går, store deler av dagen. Det funket bra.

Jeg fikk fisk i dag. Endelig!!! Det er jammen meg første siden Finnland. Det gjorde godt for både moralen og magen.

Magen satte jeg forøvrig på en litt hasardiøs test i dag. Midtveis til Kvitsteindalstunet var det ei åpen koie med vedovn i. Det hang en pose der med noen gamle Real Turmat kornblanding poser i. Best før 2012. De er det sikkert bare jeg i hele verden som vurder å spise tenkte jeg. Så jeg fyrte opp i ovenen for å varme vann, lagde i stand en av posene, spiste og satt meg tilbake og ventet i spenning. Det smakte ikke noe rart av den og det skjedde heller ikke noe rart med meg. Jeg kan dermed bekrefte at datostempling kun er veiledende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar