mandag 18. august 2014

Dag 69

Queen var nok bare litt sliten og lei i går. I dag er hun i kjempeform igjen. Heldigvis. Kan være hun var sår på frempotene også. I dag har jeg tapet henne så hun ikke skal få gnagsår av poteskoene.

Det er det positive. Det har intruffet en katastrofe i løpet av natten. Kindelen (e-bok leseren) min er ødelagt. Den har holdt meg sånn nogen lunde ved mine fulle fem frem til nå. Fikk kopiert boka over til mobilen så får prøve det fremover.

Det er grått og trist. Regner og blåser nesten hele dagen. Vi går med delvis skyet utsikt inn i Børgefjell hele dagen.

Det er kjedelig å gå på asfalt, men vi gjør god tid. Holder 5-6 km/t mot 3-4 i terrenget, så det går unna.

Har kommet frem til min gode venn E6 igjen. Kommer til å følge den en uke fremover nå.

4 kommentarer:

  1. Hahaha... fant du sofa i skogen...utrolig hva folk kaster fra seg. Huff - Katastrofe uten kindlen...kan nesten ikke leve uten min! God tur videre.

    SvarSlett
  2. Ser litt komisk ut med den sofaen midt i skogen! Godt Queen kviknet til igjen. Hun ble vel litt lei av all traskingen. Godt hun ikke skjønner at det er nesten like langt til å gå. God tur videre!

    SvarSlett
  3. Er det fordi klørne er slitte du bruker skoene igjen?

    SvarSlett
  4. Kjipt med Kindelen. Sendte deg en epost i dag. God tur videre!

    SvarSlett