tirsdag 29. juli 2014

Dag 49. Hviledag og slankekur

Vi har slanket oss. Det vil si sekken har slanket seg. Det vil si sekken har blitt sendt hjem til Oslo med overflødig utstyr, og jeg har kjøpt ny lettere sekk. Da vi kom inn i går veide den 26.5 kg. I dag veier den 17. Rimelig fornøyd med det. Så kan man jo lure på hva slags skrot jeg har dratt på i nesten 1000 km.

Det blei til en hviledag det her. Var så mye å ordne at det var like greit så slapp jeg å stresse av gårde i 17-18 tiden. Men har fått gjort mye og planlagt mye fremover.

I dag gikk jeg ikke i restaurant-fellen. Jeg gikk derimot i buffet-fellen. Buffet-fellen er det totalt motsatte av restaurant-fellen. Man blir så mett at man må sitte ved birdet i lang tid etter man er ferdig fordi man ikke klarer å reise seg. Det var jo egentlig ikke sånn ordentlig buffet, men man kunne spise så mye man ville av dagens rett. Elg-lasagne er like godt som det høres ut.

Så i morgen tidlig starter vi sørover mot Sulitjelma i Norge. Tenket vi er der om 7-8 dager.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar