lørdag 26. juli 2014

Dag 39. Postkort

Jeg har gått gjennom et postkort i dag. Trodde Finland bare var skog og innsjøer, men de har jammen meg en flott fjellheim også. Jeg kunne brukt lang tid på å beskrive det med ord, men jeg lsr bildene tale for seg selv.

Fisket er også bra i vannet der viser det seg. Tar ikke lange tiden før jeg lander ei fin røye med en fantastisk rødfarge på kjøttet.

Det blir rett og slett en deilig dag i solskinn og vakkert landskap. Prater en god stund med en Belgier som går på turer rundt om i hele verden og lager sin egen beef jerkey.

Vi går forbi en hytte og slår opp teltet ved den neste. Det vil si at vi har gått ca 20 km i dag. Ikke for mye, men vi rekker fram til Kilspisjarvi i morgen uansett så da var det like greit. I Kilspisjarvi skal vi proviantere før vi fortsetter videre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar