lørdag 26. juli 2014

Dag 44. Supermann

I dag følte jeg meg som supermann. Sekken er litt lettere og en god natts søvn gjør underverker. Det at føttene mine ikke verker så mye lenger er også avgjørende.

Det er en relativt lettgått etappe fra Dærtahytta til Dividalshytta og vi holder et bra tempo. Vakkert er det her også. Fantastisk utsikt utover store daler meg fjell på begge sider.

Det er ikke så mte folk i fjellet. Jeg møter en kar som fisker ig et tjekkisk par som spanderer te og en tjekkisk energibar på meg. De kunne ikke så godt engelsk, så det ble litt pinlige stillheter innimellom. Men de viste meg masse bilder fra andre turer de hadde vært på.

Vi har vært over tregrensa i mange dager nå, men Dividalshytta ligger i bjørkeskogen.

Selv supermann er litt sliten etter 25 kilometer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar