tirsdag 10. juni 2014

Vi er i gang. På en måte.

Så var jammen meg dagen kommet. Eventyret starter. Om ikke helt knirkefritt.
Å komme seg til Kirkenes er lett. Å komme seg til Grense Jakobselv skulle vise seg å være umulig. På nettet står det at bussen går hver dag kl 13, men det gjorde den altså ikke ikke. Jeg valgte derfor å gå fra Kirkenes og til veien som går mot Grense Jakobselv for å prøve å haike i morgen. Hvis ikke det går så får jeg bare sette nesa sørover herfra.

Utstyret svikter meg også litt. Det viser seg at min trofaste multifuel er ødelagt. Jeg klarte å lappe den sammen så den funker på et vis, men må kjøpe ny ved første anledning. Kløven til queen begynner også å rakne.

Dagens lysglimt var taxisjåføren uoppfordret tok på seg jobben med å selge flyburet til queen. Det var da den minste service han kunne yte for en som skulle gå Norge på langs. Jeg foreslo å dele 50/50 og før jeg visste ordet av det satt jeg meg 400kr i handa. Fikk aldri navnet ditt, men hvis du leser dette, tusen takk for hjelpen.

1 kommentar:

  1. Dette blir spennende å følge med på! Lykke til på ferden :D

    SvarSlett