tirsdag 30. september 2014

Dag 107. Agder

Du verden så praktisk det er å sove rett ved siden av doen. Man trenger ikke gå noen skritt, bare reise seg og sette seg ned. Jeg tror soveromsdo blir det neste store.

12 timers søvn gjør underverker for en sliten kropp. Både jeg og Queen er mye piggere i dag og det går radig ut av fjellet og til riksvei 9 som vi skal følge til Bykle før vi drar inn på heia igjen.

Fylkene raser unna nå. Buskerud, Telemark og nå Aust-Agder. Jeg bytter fylker oftere enn jeg bytter undertøy. Bokstavelig talt. Hovden er stedet vi passerer gjennom. Hit drar Kristiansandere for å stå på slalom. Sist jeg var her brakk jeg armen.

Camp blir satt på et sted jeg faktisk har stått å fisket en gang før. Vannet renner ut i elva Otera som renner hele veien hjem. Det sammen med å høre den deilige Kristiansandsdialekta på butikken gir meg et stikk av hjemlengsel.

9 dager igjen.

1 kommentar:

  1. On the "Home stretch" now Sigve :D....Lykke til den siste biten... godt gjort av deg og Queen, og meget underholdende for oss som har fulgt deg disse siste måneder :D You are quite a guy!!! :D

    SvarSlett