onsdag 17. september 2014

Dag 93. Lokal kjendis

Vi starter med å gå langs Peer Gynts vei og så innover en grusvei vi skal følge noen mil.

Mens jeg sitter på en av mine mange pauser for dagen og kikker på en røyskatt stopper en bil og jeg kommer i prat med sjåføren. Han er veldig misunnelig på turen min og plutselig vil han ta bilde av meg og Queen til lokalavisa. Den er så lokal at den bare kommer ut en gang i uka og jeg husker selvfølgelig ikke hva den heter. Kanskje noen google guruer klarer å finne ut av det. Det skulle bli lagt ut på nettet også.

Når teltet skal settes opp kommer det en hel gjeng med kyr vandrende nedover veien. De er utrolig nyskjerrige. Lukter og smajer på sekken og kløven. De holder til og med på å ty til kannibalisme ved å spise maten til Queen, men jeg klarte å redde den.

Det er litt rart å være tilbake i teltet. Beina må gåes litt i gang igjen kjenner jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar