fredag 19. september 2014

Dag 95.

Jeg våkner til et tjukt lag med rim på både innsiden og utsiden av teltet. Hele verden er dekket i hvitt. Vi er jo på rundt 1000 moh så det er kanskje ikke så rart det er kaldt på natta her. Frostrøyken står ut av munnen og jeg er småkald selv om jeg ligger med superundertøy og ullgenser i soveposen mens jeg lager frokosten.

Seks timer senere sitter jeg i bar overkropp og spiser lunsj i solveggen. Det er jammen store konstraster nå på høsten.

Queen er i kjempeform. Hun gledet seg så mye til å starte å gå i dag tidlig at hun hoppet og danset rundt meg når jeg pakket det siste ned i sekken. Beina mine fungerer også bra selv om føttene er litt vonde. Kjøpte nye såler i Oslo og de må gåes inn. Blir bedre og bedre for hver dag.

I morgen ankommer vi mest sannsynlig Fagernes. Derfra tar vi asfalten til Geilo før vi går inn i gode gamle Hardangervidda.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar