mandag 29. september 2014

Dag 100! Vi får besøk

Jeg står opp grytidlig og setter i gang. I dag får vi nemlig besøk av fetter Martin og Jackson. Martin er storebroren til sterke fetter Ole og Jackson er hunden hans.

Vi møtes i Geilo. Her blir mat handlet inn og jeg kjøper en sovepose til Queen før vi legger i vei ut mot vidda.

Jeg har gledet meg til Queen og Jackson skulle møtes. Tenkt at de kommer til å bli bestevenner og leke sammen og kanskje bli kjærester. Det første som skjer er at Queen knurrer. Det andre som skjer litt senere er at de begynner å sloss. Så mye for bestevenner. Når de da får kjeft og ikke får lov å knurre på hverandre blir de enige om å overse hverandre.

Vi går ikke veldig langt fra Geilo før klokka er så mange at vi må slå opp teltet, men vi kommer oss da opp på vidda.

Martin har med en overraskelse. Game Boy. Når slekta ble samlet da vi var yngre satt vi ungene og spilte Game Boy sammen hele dagen. Jeg skjønner nå hvorfor de voksne ba oss skru av lyden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar