søndag 7. september 2014

Dag 89. Innbilt svangerskap

Jeg har vært litt bekymret for Queen de siste dagene. Hun har ikke vært helt seg selv., men formen har vært bra når vi går. I tillegg har hun begynt å få melk i pattene. Jeg googlet fenomenet og kom inn på en artikkel om innbilt svangerskap og begtnte å lese symptomer:
Ca 2 måneder etter løpetid: jepp
Spiser ikke: jepp
Produserer melk: jepp
Kaster opp: jepp
Graver/bygger bo: jepp
Behov for oppmerksomhet: Jepp. Jeg kan gå inn på butikken i 5 minutter og når jeg kommer ut igjen blir hun så glad st en skulle tro jeg var stått opp fra de døde.
Det eneste symptomet hun ikke hadde er at hun ikke har adoptert en sko eller sokk eller noe annet rart. Så det eneste morsomme symptomet har hun altså unngått.

Behandling av innbilt svangerskap: Mye aktivitet. Det tror jeg vi skal få til.

Så jeg lever altså under samme "tak" som en hormonelt forstyrret tispe. Jeg får ta det som ekteskapstrening.

Men det å gå går fint. I dag har vi vært på vårt høyeste til nå. Vi startet på ca 850 moh, gikk opp til 1520 moh. Det er utrolig flott her med høye fjell dekte i reinlav. Det er reinlav over alt.

Vi camper ved inngangsportalen til Rondane nasjonalpark, så i morgen bærer det inn i Norges eldste nasjonalpark.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar