mandag 29. september 2014

Dag 106

Jeg er litt sliten i dag jeg ass. Hardangervidda tok på. Queen er også sliten og veldig sår på potene så det ble potesokker på henne i dag.

Rett før vi går ombestemmer jeg meg og velger bort asfalttrasking mot å gå gjennom fjellet i steden. Været er fantastisk. Høstvær på sitt beste med sol og ikke så mye vind. Det føles fortjent.

Det er et nydelig fjellparti vi går gjennom med enorm utsikt, isbreer og fosser. Det er rett og slett en deilig dag i fjellet.

Men jeg er sliten så jeg kommer ikke så langt som jeg hadde håpet. Kjenner det spesielt i knærne.

Vi avslutter dagen litt tidlig når vi kommer forbi en Statkrafthytte med en fin, og åpen, utedo. Her skal vi sove i natt. Fint med kort vei når jeg må opp å tisse i natt.

10 dager igjen på tur nå.

1 kommentar:

  1. Her ble lesningen like godt som en spenningsroman!! .. huff o` meg... alt du går igjennom og oppleve. Takk for levende skildringer. Det er rett og slett imponeranes det du gjør for Adra og barna.

    SvarSlett