onsdag 8. oktober 2014

Dag 115. Siste natta.

Jeg fikk endelig tak i Sterke Fetter Ole på telefon i går. Han har plutselig fått en eksamen han på torsdag. Så "desverre" hadde han ikke mulighet for å komme å bære meg.

Jeg blir vekt av en truckfører som henter trucken på morgenen. Deretter pakker jeg sakene og spiser frokost inne på spiserommet til de ansatte. Før jeg går får jeg en Hamran skjærefjøl av sjefen. "Så du husker oss". Kan ikke si annet en tusen takk. Hvis du skal ha nytt kjøkken kan jeg anbefale Hamran. Jeg har inspisert lageret deres nøye og det er veldig bra. Dessuten er de sykt hyggelige.

Det pøser ned de første timene, men så stopper det jammen meg og holder seg mer eller mindre resten av dagen. Så deilig. Men tror det bare samler seg opp for i natt og morgendagen. Tror det stod opp mot 30mm regn fra 0000-0600. Det er en god del vann. Teltet er satt opp på toppen av en liten høyde så vi ikke må svømme ut i morgen tidlig.

Ellers går vi bare å høret på podcast hele dagen for nå trenger vi ikke spare på batteriet lenger heller. Havet ser vi også for første gang på veldig lenge. 

Men dette er jammen siste natta på ekspedisjon. Tenk det. 115 netter. Feires med eplemost.

1 dag igjen!!!!

God natt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar