søndag 5. oktober 2014

Dag 109. Jojo

La meg fortelle deg om dagen min.
Startet på 640 moh opp til 760 moh ned til 619 moh opp til 1279 moh og ned til 1032 moh. Jeg er sliten!!

Så veldig mye opp og ned. Den verste stigningen var fra 820-1279 på ca en kilometer. Den var seig.

Vet ikke om jeg har nevnt det men skoene mine er utslitt. Det er nesten ikke spor igjen som igjen gjør dem veldig glatte. Det går greit på tørr stein men på glatt svaberg sliter jeg litt. Så der gikk jeg da og var kjempefornøyd med å være ferdig med den tøffe stigningen da jeg plutselig lå på ryggen og kikket opp i himmelen. En kjapp sjekk konstaterte ingen brukne bein,bmen *sniff *sniff lukter det ikke bensin her? Joda. Festet som skrus inn i bensinflaska er brukket rett av. Det er jo irriterende, men vi skal sove på hytter de neste dagene så det er ingen krise og den kan fremdeles vrukes med gass. Det som er nesten like irriterende er at når det først skjer så skjer det ETTER at jeg har bært bensinen opp alle de høydemeterne.

Hytta vises seg å være smekkfull av jegere etc så jeg ender opp i den gamle hytta og ikke den splitter nye. Greit nok det, men det er ganske dårlig ventilasjon.

Jeg kjenner en feber i kroppen også. Føles likt som de andre gangene. Tror rett og slett det er fordi kroppen er såpass sliten at den reagerer sånn. Får håpe det går over til i morgen.

7 dager igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar