mandag 6. oktober 2014

Dag 113.

Det er vått, kaldt, skittent og lukter ikke særlig godt. Jeg snakker selvfølgelig om klærne mine. Fysj så fælt det er å krype ut av den tørre varme posen og inn i våte klær på morgenen. Det krevde alt jeg hadde av selvdisiplin for å få det til. Jeg begyner å bli ganske lei nå.

Været er bedre enn i går. Overskyet, vind og regnbyger.

Mot slutten av dagen mens jeg sitter i veikanten og hviler dukker plutselig opphavet opp. Jeg hadde visst ikke lest meldingen fra mamma godt nok for jeg trodde det var i morgen de skulle komme. De har med seg tørre klær, mat og en paraply til meg. Det var jammen godt å se dem igjen.

Så nå ligger jeg her og varmer mammas spaghetti i tørre klær og har det egentlig helt greit. Men jeg gleder meg til å hoppe i boblebadet når jeg kommer hjem. Jeg spiste opp alt sammen mamma.

3 dager igjen.

3 kommentarer:

  1. Nå er det på tide å legge ut noe om at OLE ANDREAS TROLSRUD backet ut. Ikke mann av sitt ord, han der.

    SvarSlett
    Svar
    1. Snakket med ham i går ja. Han skyldte på eksamen. Som om en eksamen er viktigere enn å holde ord.

      Slett
  2. Dårlig gjort - hadde gledet oss til du skulle bæres den siste biten!!! Ja, ja ...snart er du hjemme nå og da kan du med god sammvitighet la deg oppvarte av mammas gode mat. A&R.

    SvarSlett