søndag 5. oktober 2014

Dag 112

Jeg unner meg en litt senere start i dag. Formen er sånn nesten bra. Tar meg til og med tid til å ta skjegget (Slapp av. Barten forsvant rett etter bildet)

Dugnadsgjengen drar før meg, men ikke før jeg får stukket et sjokolade i handa.

Det skulle vise seg å bli høydepunket i en ellers ganske så kjip dag. Det regner. Masse. Hele dagen. På tross av regntøy er jeg våt til skinnet etter noen timer. Jeg sa nei takk til å bli med dugnadsgjengen på båten over det store vannet så jeg må gå rundt. En forferdelig "sti" som er 20 meter sti, 20 meter søkkblaut gjørme.

Men nå er vi jammen ferdig med å gå i terrenget. 120 kilometer igjen til Lindesnes. Gleder meg til å ta på meg klissvåte klær og gå ut i regnet i morgen tidlig.

4 dager igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar