søndag 5. oktober 2014

Dag 111.

Jeg våkner med gjevne mellomrom våt av svette, men på morgenen føles det som om jeg er frisk igjen. Nå er jeg bare sånn sliten som man er rett etter man er blitt frisk.

Selve gåingen er ganske begivenhetsløs. Veldig vått og mye gjørme.

Når vi kommer fram til Gaukhei blir jeg mottatt av en dugnadsgjeng som inviterer meg på middag når de hører hva jeg driver med. Veldig hyggelige folk og en veldig god middag.

Mem med mørket kommer nok en gang feberen tilbake. Den var seig den her. Det er noen hundre meter mellom hytta jeg sover i og der jeg fikk middag. Jeg skjelver som et aspeløv når jeg kommer frem og hiver meg i soveposen. Da føles egentlig allting greit bortsett fra at jeg svetter som en gris. Søvnen kom sent.

5 dager igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar